15 Haziran 2014 Pazar

Rimmel Rita Ora Color Rush Balm

Rimmel Rita Ora Color Rush Balm

Merhaba! Clinique Chubby Stick'leri çok beğensem de hala daha ucuz alternatif arayışım devam ediyor. Şimdiye kadar L'oréal ve Essence'ın tombul kalemlerini denemiştim ve özellikle Essence'ınkinden pek memnun kalmamıştım. Rimmel'ın Rita Ora ile çıkardığı bu küçük koleksiyondan ilgimi çeken oje olmasa da balmlardan en çok bana hitap eden rengi denemek için edindim.





600 On Fire rengi nar çiçeği/mercan tonlarında, bence oldukça kurtarıcı bir renk. Bütün dikkatleri üstüne çekmese de varlığını mutlaka hissettiriyor makyajda. Günlük kullanımda da gece için de tercih ettiğim bir renk oldu bu kurtarıcılığıyla.

Bu rujun nemlendirici özelliğe sahip olduğu söylense de benim için çok da geçerli olmadı bu durum.
Dudaklarımı ekstra kurutmadı ama dudak nemlendiricisi ihtiyacımı da karşılamadı. Kalıcılık konusundaysa şu ana kadar kullandığım en başarılı kalem formlu ruj oldu. Bir şeyler yiyip içince ilk sürüldüğündeki parlaklığını kaybetse de dudaklarda hafif bir renk kalıyor gün boyunca. Sürümü oldukça rahat, pigmentasyonu da olması gerektiği gibi. Aşağıda swatchlarını ve dudağımdaki duruşunu da görebilirsiniz.






Bütünartılarının yanında 16 liralık fiyatıyla da kalbimi çalan Rimmel Color Rush Balmları Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. İsterseniz kendiniz de deneyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder